måndag 11 januari 2010

This town kills you when you're young

Då satt man här och skrev igen,
tycker nästan det börjar bli för mycket nu.
Men bättre det än för sällan! :)

Sitter i sängen nu, har börjat kolla på "Felon",
men sen pausade jag den och började ändra en massa på bloggen ist,
som faktiskt har fått en ny bild.. inte så annorlunda kanske,
men snyggare ( enligt mig ).
Ska försöka kolla vidare på filmen strax, men måste skriva lite :)
Dennis åkte hem för typ 2 timmar sedan. Vi har kollat på Dead snow och
ätit chips med dipp, myspys!
Imorgon börjar skolan, vilket jag inte alls tycker om.. Jag tycker det ska vara lov året runt.
Ser endast fram emot att få träffa alla som vanligt igen! Man har ju inte speciellt mycket för sig
hemma annars.
Börjar klockan 20 i 3 imorgon, men jag känner ändå att jag måste sova snart!
Men jag hittade en lista om saker man är rädd för, så tänkte göra den nu:

Fem saker du är rädd för:

1. Spindlar! Det är nog min största fobi. Jag hatar dom små krypen, mer än något annat.
Ena sekunden kan man liksom stå och titta på den, och andra sekunden så är den borta. Då får man sådan
jävla panik; "Vart är den? Är den på mig? Ser du den?" Usch.
2. Fötter. Är kanske inte rädd för dom, men det är i alla fall en fobi jag har !
3. Ensamhet. Hatar när det känns som att allt börjar försvinna ifrån en och man plötsligt börjar känna sig riktigt
jävla ensam..
4. Spöken/Andar. Har liksom fått för mig att dom finns, och jag tror ofta att jag hör det när jag ska sova.. Vilket jag gör ibland också.
5. Att gå ute själv om nätterna/kvällarna! Jag har aldrig varit rädd för att gå själv innan, men det har kommit det senaste året. Går jag själv, så går jag inte.. Jag snurrar för att se så att det inte är någon som går bakom mig! Så ser ni någon som går och snurrar i mörkret så är det jag, haha.



Nej, nu ska jag inte skriva mer här.
Men om 35 dagar så är jag 18 år! Så jävla härligt.
Och om 9 dagar har jag & Dennis 2 månader! <3

Godnatt,
Tjingeling.

Dennis Gunnar Petersson! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar