lördag 9 januari 2010

Morgondagen är för långt bort men vi är här idag

3 bloggen nu?
Japp, det äre.

Jag är så sjukt dålig på det där med att blogga,
men nu ska jag faktiskt ta tag i det hela och faktiskt
skriva!
Just nu sitter jag & lyssnar på musik, finns liksom inte så mycket
annat att göra här i Älmhult.
Dennis, Niclas & André är hos André,
Elin, Diana & Emelie är hemma hos Elin!
Fyfan, kan inte bli tråkigare.
Men jag ska försöka att roa mig själv med lite film & så.

Förövrigt har det varit ett par riktigt sjuka dagar,
har varit sjuk som fan & det har varit mycket tankar som har
snurrat runt i skallen.
Ibland blir bara alla småsaker som man retar sig på en enda stor sak
som man verkligen inte vill bli sur över, men man blir det ändå!
Och jag är en person som alltid ska göra saker större än vad dom är,
men jag vet det & jag försöker att ändra på det också! Så, vi får se
om jag lyckas.

Men som sagt, nu ska jag försöka att hitta på något att göra.
Nu har jag skrivit lite, men mer blir det.

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar