söndag 10 januari 2010

Here comes the regular

Idag har jag & Niclas gått över isen mot Boastad och mött Dennis & André :)
Det var kul, men så sjukt jobbigt!
Har även träffat Elin, Emelie, Elin & Johannes en stund.
Har även sett en helt sjuk film idag; "The strangers". Fattade inte så speciellt mycket av den
men den var helt sjuk iaf!
Är sjukt hungrig just nu, men jag känner inte riktigt för att äta ändå efter att ha sett filmen precis.
Så skriver lite till.

Ska träffa Dennis lite senare också, fett bra kille jag har! <3
Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om?
Så ska jag skriva om ngt så kan ni fan säga ngt kul jag kan skriva om,
bara att kommentera på bdb eller ngt :)

Men jag tänkte bara säga en sak; Jag är så fett jävla trött på lögnare nu,
orkar seriöst inte med alla som går runt och ljuger & snackar skit!
Varför inte hålla sig till sanningen liksom och säga som det är? Nej, det är tydligen svårt.
Som jag brukar säga; Välkommen till Älmhult, det du inte vet om dig själv vet alla andra!
Vilket är riktigt jävla tröttsamt..
Känns som jag är väldigt tröttsam nu också, så nu ska jag fan inte skriva mer.
Men som sagt, skriv om det är ngt speciellt jag ska skriva om!
Nu ska jag kolla ännu mer film & äta iaf lite.

PUSSSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar