söndag 10 januari 2010

I need you right in front of me

Nattsuddare?
Japp, det kan man väl säga.
gillar nätterna mer än dagarna just nu!
händer liksom lite mer.

Fick besök av Calle & Håkan vid 1 tiden,
så fick dom för sig att dom skulle ut till Elin,
så jag hängde med och var deras GPS typ :)
Satt och snackade bara, och nu sitter jag här igen.
Ska kolla klart på Zombieland, och sen ska jag sova!
Imorgon blir det väl att umgås med Dennis, André, Niclas,
(Diana, Emelie & Elin?) Och äntligen få umgås en stund själv med Dennis.
Efterlängtat som fan kan jag ju säga! Det är liksom det som är nackdelen med att
vara sjuk..

Men nu ska jag fan inte sitta här och skriva mer,
nu ska jag kolla klart & sen sova..
Känns som jag hört mig själv tänka det många gånger de senaste
timmarna (?) Menmen,
nu ska jag göra det iaf!
Så godnatt på er.

& Emelie, du är söt med din tand.
PUSSSSSS !
<3

2 kommentarer: