tisdag 7 december 2010

i'll stand by you

Vet ni en sak?
Detta kommer bli ännu ett tråkigt inlägg för dom som är trötta på att läsa om att jag är kär hit och dit.
Men det är i stort sett det enda jag är just nu.. Kär & lycklig i världens finaste kille! Så atteh...
Jag är kär, lycklig, förälskad osv osv osv.. Och fy fan vad jag trivs med det!
Varje dag vaknar jag upp med den som jag älskar bredvid mig, och inser för varje dag att mina känslor bara växer för varje gång.
Jag kan vara en riktigt bitterfitta, jag kan vara sur och förbannad, jag kan vara svår att leva med osv.. Men det kan alla! Jag är inte värre än någon annan kan vara, och så är det. Det uppstår hela tiden massa jobbiga situationer i ett förhållande, man tycker inte alltid samma saker, man säger taskiga saker.. Men någonstans inom en så vet man att man är älskad iaf.
Och vet ni hur det känns att bli det av Pontus? Förbannat jävla bra ska jag säga. Det är en dröm, en dröm som gått i uppfyllelse..
ÅH! JAG ÄR KÄR I DIG PONTUS ALEXANDER KARLSSON.. okej?
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar