torsdag 23 december 2010

there is not a thing that i can't change

Vaknade bredvid baby i Martins säng runt halv 12 tiden.
Gick ut till bilen för att jag och Pontus skulle köra hem och äta osv..
Men då startar inte bilen, vilket inte var okej eftersom det var svin kallt ute.
Så vi fick putta och hålla på med startkablar osv innan den startade!
Fick iallafall tillslut mat, och sminka mig. Sen körde vi hem till Martin för att hämta
han och pollan.. Sen körde vi vidare till Älmhult för att Pontus skulle inhandla presenter till sina bröder!
Sen körde han hem mig, somnade en stund sedan bar det av till folkets hus för lite firmafest eller vad man ska kalla det.
Sen kom baby och hämtade mig igen (tack finaste pojkvän!) Så körde vi hem till Martin igen för att dom skulle lana,
vilket dom fortfarande gör. Så här sitter jag och skriver i min blogg och kollar på ung och bortskämd lite! Haha :)

Nej, nu ska jag se om min pojkvän har lust att kanske dra hem, eller iallafall skjutsa hem mig för mitt huvud dödar mig när som helst!
Puss.

PONTUS! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar