fredag 3 december 2010

a totalt eclipse of the heart

Dagen började bra, med att vakna upp bredvid världens bästa pojkvän.
Sen var jag tvungen att åka till skolan med 1 tåget, så jag cyklade ner där..
Så kom det att tåget var försent i 10 minuter och skulle komma klockan 1,
sen fem över.. sen kvar över! Sen när tåget väl kom, så körde det förlångt och stannade typ 100 meter längre bort än vad det brukar.. Sen när vi väl var på tåget, då kör det i 30 km i timmen typ! Väl i Älmhult, får dom problem med växlarna, och får stå bakom brandstationen i 25 minuter.. Så hela resan tog cirka 55! Sj, kan suga min kuk... Blev så förbannad. Sen har dom inte vett till att gå ut och kolla biljetterna heller, för dom vill undvika problem och att folk ska klaga.. Så satans dumma i huvudet! Herregud.. Körkort skulle man fan ha haft nu, så man slapp sj.

Och när man kommer hem, får man reda på att ens barndomsvän har gått bort i en bilolycka. Hur känns det då?
Vi pratade inte längre, men att tänka tillbaka på saker man gjort tillsammans när man var yngre osv gör det ändå svårt på något sätt..
Karl Hallgren, vila i frid.. Idag har alla tankar gått till dig och till din familj! Hoppas till du kommit till en mycket bättre plats nu, och att du får det mycket bättre där du är nu.

Nu ska jag fan kolla på disneyfilmer och kolla på baby hur söt han är när han spelar cs.. För det är ingen mening att sitta och krubbla i massa!
Godnatt.

(Jag älskar min man <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar