fredag 24 december 2010

merry fucking christmas

Nu är det julafton, och jag sitter hemma hos glor.
Vad fan gör jag hemma när jag kunde varit hos Pontus?
Idiot är mitt andranamn.
Nejfyfan! Ska sova nu så att tiden går snabbare, och innan jag börjar gråta.
Saknar Pontus något sjukt mycket trots att jag såg han för några timmar sedan!
Åh.. det är sjukt.
Sova, vara hos mormor och sen ska jag bara mysa med baby hela kvällen imorgon..
Det kommer bli en underbar julafton med baby trots att jag egentligen hatar julafton.
Det är vanligt vis denna dagen som man bara vill lägga sig ner och dö, men måste istället
träffa släkten och le åt något som man hatar.. Nej, usch!
Men idag, ska det bli ändring på det.
Men farmor, kom ihåg.. Jag saknar dig och älskar dig! <3

Pontus, när du läser detta.. Så ligger jag i sängen och drömmer om dig, drömmer om vilken
fin och förbannat bra pojkvän jag har!
Jag älskar dig. Du är värd allt och lite till! <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar