måndag 16 januari 2012

hanna widerstedt

Jag måste skriva av mig.
Har suttit lite och kollat på denna tjejens blogg nu sista tiden..
Märkte inte så mycket i början, då jag inte läste så noga plus att det har väl blivit värre med tiden!
Jag förstår inte henne, inte alls.
Snyggast, sötast, sexigast? Jo, visst.
Jag brukar inte vara sådan som inte ger folk EN chans..
Men jag kan inte det med henne.
Jag tål inte henne!

Rösten, sättet hon ligger inne med, skrytet osv.
Hur fan kan hon tycka så om sig själv?
Visst. Klart man kan tycka om sig själv, det är helt normalt
att man kanske tycker man ser okej ut, eller att man har fint hår m.m.
Men att säga att man själv är snyggast, sexigast, rikast, bäst? NEJ.
Jag klarar inte det helt seriöst.

PR! Ja. Men detta är lite väl.
Jag har fortsatt vara inne där (Förstår inte varför då jag blir så satans irriterad)
Men hur kan man sitta och säga i en video att hon är rädd för fattiga människor?
Fattiga människor har förmodligen inte valt att vara fattiga. Hade dom fått chansen att
göra något, och tjäna bra med pengar så hade dom nog självklart gjort det, vem man än är.
& säga att fula människor inte är lika mycket värda? Ja, för man brukar ju kunna välja i
magen hur man vill se ut.

Jag säger absolut inte att hon är den fulaste jag sätt, hon har absolut inget fel på kroppen om man säger så..
Men hon är ju absolut inte vacker.
Är absolut inte klädintresserad, men hennes kläder hade jag inte ens satt på mig när jag skulle sova!

Nej, är bara så irriterad på denna människa.
Har ni inte varit inne på hennes blogg, så gå in på den här: http://widerstedt.blogspot.com/

Ska inte skriva mer nu.
Men jag älskar Kissie etc, jämfört med denna människa.



1 kommentar:

  1. HATAR DENNA MÄNNISKA.
    Hon har ju gjort fler klipp, så jääääävla lost så det finns inte -.-

    SvaraRadera