fredag 6 januari 2012

i dont want to die

Mina syskon.
Finns inte så mycket att berätta, eftersom jag inte har några.
Men för några år sedan, hade jag en vän.
Emmi.
Hon var som en syster för mig, och jag kallade henne även det.
Vi träffades den 4 januari 2005 när hon & hennes kompis var
i Älmhult för att träffa två killar.

Dom kom till mig, och efter det så var hon en av dom bästa i mitt liv!
Hon var som en syster, hon fanns där, och vi kunde dela allt.
Dock rann detta iväg efter några år..
Vi tappade i stort sätt kontakten med varandra, vilket jag hatar än idag.
Vi hörs av ibland, alldeles för sällan!
Men jag älskar henne, hon är en del av mig..
Och jag kommer alltid se henne som den systern jag aldrig
fick, om man kan säga så.



Hanna, Emmi & Julia på tivolirock för x antal år sedan.
(Förlåt för bilden, haha)


Men några riktiga syskon, det äger jag inga.

Dag 01 – Presentation

Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Hur jag är som person
Dag 14 – En perfekt helg för mig
Dag 15 – Om jag blev tvungen att byta
utseende med någon, skulle jag byta med..
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Snyggaste
Dag 18 – Ett ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Den här dagen för exakt ett år sen
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min pojk/flickvän
Dag 30 – Fula ovanor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar