tisdag 3 januari 2012

you are the one that i want

Vad kärlek är? Ja, bra fråga. Men för mig är det när man bryr sig om någon jätte mycket, när man i storsätt inte klarar av att vara utan personen, och när man skulle göra allt för han/henne.
Man kan väl säga att det är omtanke, kanske. Att bry sig om någon mer än vissa andra runt omkring en! :)
Svårt att säga vad det är, för det är så olika från person till person. Och det finns så många olika sorters kärlek också..
Men Pontus är ju min kärlek, och det är så jag känner för honom iallafall :)

Dag 01 – Presentation

Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Hur jag är som person
Dag 14 – En perfekt helg för mig
Dag 15 – Om jag blev tvungen att byta
utseende med någon, skulle jag byta med..
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Snyggaste
Dag 18 – Ett ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Den här dagen för exakt ett år sen
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min pojk/flickvän
Dag 30 – Fula ovanor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar