onsdag 22 februari 2012

1 vecka kvar!

Nu är det inte länge kvar, endast 1 vecka till jag & pontus flyger till
Skottland/Aberdeen för att hälsa på släktingar till mig. Jag är så nervös för hur det kommer gå,
men jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.
Har valt ut några saker från min "Before i die" lista, som jag ska passa på att göra
när jag är i Aberdeen då dom har lite andra förhållanden än vad vi har :) Kan bli kul.

Har suttit och läst en stund på sas.se om incheckning via internet osv :) Så det ska vi nog klara av nu, förhoppningsvis!
Åker som sagt nästa onsdag klockan 11 från Osby & sedan klockan 3 från Köpenhamn.. Det ska bli så jävla kul, ni har ingen aning. Ser verkligen framemot det!
Det blir att hyra bil & köra dit här och var, bowla, bara ta det lugnt osv.. Så himla roligt.
Men nu ska jag ut i köket & röga, sen ska jag kolla vidare på Skilda världar (igen!)

Puss&Kram.




Att göra i Skottland:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar