måndag 20 februari 2012

Hiss/Diss

Tänkte köra lite hiss/diss idag, för första gången. Kan bli roligt! :)
Idag valde jag ut två saker som jag såg på Aftonbladet, som jag tyckte var hiss/diss.
(Tryck på bilderna för att förstora)





Äntligen! Kommer det ut ett nytt. Jag fastnade i spelet, precis som många andra antar jag & det gjorde jag slut på väldigt snabbt. Nu kommer det ett nytt snart, och jag längtar faktiskt lite till att få spela det igen, haha. Låter som världens tönt, men det är faktiskt rätt roligt när man fastnat i det. Ja, jag erkänner.. Jag har ett spelberoende även jag, nu är min pojkvän inte längre ensam.


Denna äckliga kvinna ger sig verkligen aldrig. Jag har läst Emmas bok (Mamman till Max & Saga) Som blev utsatt för detta. Jag grät efter varje kapitel & jag älskade verkligen boken. För er som inte har läst den, läs den för den är så bra! Tillbaka till dissen.
Som sagt, Christine Schürrer har överklagat åter igen. När ska hon ge sig, när ska hon förstå att hon är psykiskt störd & har begått mord på 2 barn och förstört en mammas liv?
Rätt roligt att läsa om dock, hur hon verkligen tror att hon kommer kunna att överklaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar