lördag 11 februari 2012

Längtan.

Ligger i Pontus säng och i stort sätt drömmer mig bort just nu.
Vill att det ska bli sommar nu & massa värme, sol.
Hade varit så skönt att bara kunna gå ut och sätta sig i värmen..
Åh, är trött på vintern nu, trots att jag tycker att det är mysigt också!
Men just nu orkar jag inte det kalla mer.
GE MIG SOMMAR.
GE MIG ABERDEEN NU (åker dock om 3 veckor)
GE MIG EN KVÄLL MED BOWLING & MASSA MYS.








Vill verkligen åka nu.
Känns så himla nära nu tills vi ska åka.
Har varit och hämtat passen nu, och har börjat planera lite med
Emma vad vi ska göra under vår vistelse! Ska bli så himla underbart
att komma iväg med baby & att få träffa Emma, Mwaniki & Gustav för
att se hur dom bor osv. Ser verkligen fram emot det :) Åh, så kul.
Men nu ska jag lägga mig & kolla klart på skilda världar & hoppas på att
jag snart får bowla, men även att sommar kommer snabbare än snabbast!

1 kommentar:

  1. Göllis! Vi längtar så tills ni kommer, inte långt kvar nu alls!

    KRAM!

    SvaraRadera