tisdag 14 februari 2012

Blivande tatuering?

Sitter och tittar lite på tatueringar just nu.
Har länge sagt att jag måste täcka över mitt "R" som jag har
på min axel, som min vän Ozzy har gjort för några år sedan (Inte alls snygg,
vilket dom som sett den vet) Dock är den ett minne, men jag vill verkligen
täcka den nu, för nu har den gjort sitt känner jag.
Jag har alltid velat ha fåglar på axeln, för att täcka det men inte göra något stort liksom.
Funderar på att bara några stycken, inte alls så många som andra bilden nedan, men ungefär
på det viset.
Är verkligen jätte sugen på att göra det, så tror jag får sätta mig ner & måla hur jag vill ha
det och sedan testa hur det kommer se ut, sen blir det att bestämma vem som ska göra den, om det
blir hos Daniel eller hos någon annan :)
Får bli att skriva ut lite bilder imorgon, och sedan be något måla dit det sen för att se hur det ser ut.

Åh, är så sugen på att göra det nu. Men det får vänta ett tag till vi har varit i Skottland & pengarna har
kommit in på kontot igen :) Blir kanske lite över från min födelsedag? Vi får se :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar