lördag 25 februari 2012

Hårprodukter

Vaknade runt halv 2 idag, var rätt skönt att sova länge. Gick direkt upp & åt, snackade lite med Alex som var här.
Sen hoppade jag in i duschen, och la i hårinpackning från Gliss i håret & lät det vara i 1 t
imme :) Tror det behövdes, för mitt hår ser ut som ett skatbo.. Torrt & jävligt.
Har precis lagt i lite Goldwell Silk-Fluid & Godwell Flat Marvel i håret med så att det blir lenare & skyddar lite när jag plattar det :) Behöver nog all kur som går att få för mitt år ungefär. Måste dock säga att jag tycker de produkter jag använt nu är jätte bra & det känns verkligen skillnad i håret.
Måste klippa mig snart med, ska höra med Hanna när hon kan för sist blev det ju inte av tyvärr. Får ta det när jag kommer hem, för innan vi åker känns rätt tajt :)

Nu ska jag kolla vidare, på ja.. Ni vet vad. Vi hörs senare :)

Puss&Kram.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar