torsdag 23 februari 2012

Carolina Gynning

Såg precis att hon la ut bilder på sina nya tavlor på Facebook, och fick bara för mig att skriva lite om henne här på bloggen.. Måste bara säga en sak; Vilken fantastisk människa alltså.
Tror många har väldigt mycket åsikter om henne osv, mycket pga hur hon bad sig åt i Big brother för X antal år sedan.. Men jag ser inte alls det så.
Låter töntigt kanske, men hon har faktiskt varit min förebild sedan flera år tillbaka, mycket pga hennes personlighet men även hennes konst som är a to the mazing!
Hade jag haft pengar över, så hade jag köpt en tavla av henne direkt, utan tvekan för dom är så jävla snygga.
Har även läst alla hennes böcker som hon skrivit, och jag älskar dom. Har ni inte läst dom, så gör det :) Speciellt om ni har en negativ bild av henne, för där förstår man verkligen hur hennes liv har varit & varför hon är den hon är :) Men ska inte sitta och skriva mer om henne nu iallafall, för nu ska jag krypa ner under täcket & glo lite på film tills Pontus har spelat klart.

Puss&kram.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar