söndag 19 februari 2012

Årets big brother deltagare.

Då var Big brother 2012 igång..
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga helt ärligt!
Vissa verkar riktigt härliga & andra skulle man ju redan nu vilja kasta ut.
Men tänkte att jag skulle skriva vad jag tyckte om alla deltagarna var för sig!



Tenny 36 år ifrån Ekeby
Första reaktioner var bara ett stort skratt rätt ut. Verkar vara en riktigt rolig
kille som kan liva upp stämningen totalt tror jag! Rätt lustig typ, men det kan
säkert bli riktigt bra om han får vara kvar ett tag. Hoppas att han inte blir
utröstad först av alla :)



Sipan 23 år ifrån Örebro
Jag gillar inte sådana människor speciellt mycket faktiskt. Okej att
man kan ha självförtroende, men denna killen är verkligen inte min grej!
Han kan säkert vara jätte rolig, men jag tror inte att han kommer att
åstadkomma speciellt mycket inne i huset mer än att bara vara lam..



Marcel 24 år ifrån Sundbyberg
Enligt mig, en rätt vanlig kille.. Ungefär som hunken Patrick som var
med förra året. Tror att han kan vara något liknande! Alltså en kille
som snackar skit & rör runt lite bland alla och kan skapa en riktigt
konstig stämning. Att han fick ett uppdrag att vara "tillsammans" med
min favorit Petronella kan bli rätt kul att se tror jag, dom är ju totala
motsatsen tillvarandra utseendemässigt iallafall :)



Jimmy 32 år ifrån Höllviken
Verkar lite lusigt enligt mig. Lyssnade inte så speciellt noga när
han kom in i studion, men han hade väl flickvän? Isåfall känns det
som att denna killen kommer vara först med att sumpa sitt förhållande.
Känns verkligen som en kille som kommer att ligga med någon av tjejerna
inom en snar framtid. Kan bli kul att se :)



Hanna W 20 år ifrån Vallentuna
Har sagt vad jag tycker om denna tjejen 100 gånger förut och jag
vet inte om jag behöver göra det igen?
Synd att man inte fick se hur folk reagerade när hon kom in, men det ska
bli riktigt roligt och se vad folk kommer att tycka om henne inne i huset.
Redan när man fick se lite inne i huset, efter att hon kommit in så
såg det ut som att hon såg lite ensam ut. Antingen blir detta kul, eller
så kommer jag bara bli riktigt irriterad på henne! Det är upp till bevis.



Amandus 22 år ifrån Gnesta
Jag skrattade åt denna killen också när han kom in. Såg ut som en
riktigt konstig typ, som trodde att han var bäst. Dock verkade han
inte alls likadan när han kom in i huset. Tror att han antingen kommer
att göra Big brother bättre, eller kommer han vara den som bara sitter
och glor när han inte tränar eller snackar skit. Jag vet inte riktigt vad
jag tycker för jag hann inte riktigt skapa mig en uppfattning om honom,
men jag ser framemot att få se mer av honom iallfall :)



Annica 21 år ifrån Östersund
Är det bara jag eller ser bilden på henne ut som en Sims? Haha.
I alla fall, tror att hon kan skapa riktig drama i huset. Jag hoppas verkligen
att hon kommer att bli den nya Jessica. Hon verkar inte alls lika galen,
men jag hoppas att hon kommer bli det.
Hon kommer nog bli den som snackar mest skit i huset, tror jag. Kan
bli riktigt kul att följa henne :) Söt tjej förövrigt (förutom bilden ovan)



Hanna R 23 år ifrån Stockholm
JAG ÄLSKAR HENNE. Åh, äntligen en liten kill-tjej som
vågar ta för sig & vara sig själv. Tror att detta kommer bli ett
hatobjekt för resten av tjejerna i huset. En tjej som hänger mest med
killarna & inte bryr sig om att snacka skit. Ser jätte mycket framemot
att få se henne, och hoppas att hon stannar länge :)



Nadia 30 år ifrån Hudiksvall
Jag är bara rädd för henne, seriöst. Föda barn i huset och sedan bo
tillsammans med barnet där om hon stannar kvar? Tycker att
Big brother har gått lite väl långt denna gången. Hon kan inte dricka,
hon kan inte vara med på alla uppdrag osv? Hon ska bara vara med,
snacka skit & sedan föda barn om hon är kvar? Nej, denna tjejen kunde
dom slumpat.. Har bara en sak att säga; Läskigt.



Petronella 23 år ifrån Göteborg
Redan min favorit! Tror att hon kommer att bli riktigt rolig att
kolla på efter ett tag. Hon har redan börjat ta för sig, vågar prata
med alla & jag älskar henne. Äntligen en liten udda person som är snygg
och vågar ta för sig lika mycket som "bimbo tjejerna".
Lätt vinnare i mina ögon!



Jessica 36 år ifrån Malmö
Kan nog glappa käft lite för mycket tror jag trots sin ålder. Dock
ser jag inte det roliga med att ha en 36 gammal brud med? Nej,
tråkigt! Ut med henne direkt.



Camilla 26 år ifrån Stockholm
Ja, årets Carolinga Gynning. Kan bli riktigt roligt, eller så blir hon
precis lika lam som förra årets deltagare Sanna.
Har ingen uppfattning om henne direkt, förutom att hon verkar
vara en person som kan snacka riktigt mycket skit, och försöka
vara allas vän så gott det går. Kan bli kul :)

Kan bli kul att se hur detta blir. Antingen blir det en stor flopp av det hela,
eller så kommer det bli riktigt roligt! Jag hoppas på det bästa & väntar på nästa
avsnitt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar