fredag 17 februari 2012

20 år & 1 dag.

Ja, nu har man varit 20 år i 1 dygn.. Känns inget speciellt precis.
Den enda skillnaden är att jag kommer in överallt nu, och att jag kan handla på systemet..
Och ah, att jag är 1 år närmre döden (haha)
Som sagt, känns inget speciellt faktiskt.
Pontus bror, hans flickvän, Pontus andra bror & självklart hans föräldrar
har fikat & ätit hemma hos Pontus idag. Och ätit Cheesecake som jag bjöd på!
Så gott är det, det var så längesedan jag åt det (förutom igår då) Konstigt att man inte bakar
det ofta längre! Får bli ändring på det :D

Fick så mycket fint igår, alldeles för mycket! Vågar knappt tacka, vill nästan ge tillbaka de.
Usch, känns så dumt att få så mycket pengar & andra saker :)
Men visst, bra att ha nu när vi ska resa iväg jag & baby.. Ska bli så jäkla skönt. Längtar

otroligt mycket nu :) Pontus också.
Emma har bokat bil också, så att vi ska kunna köra lite överallt under helgen vi är där
och uppleva skottland lite mer än att bara vara inne i stan. Ska bli så kul (Kameran ska lätt med,
den får absolut inte glömmas när vi åker)
Sen ska vi bowla & testa skottlands pubar och en himla massa! Åh, ska sluta skriva om det nu
för då vill jag bara åka idag! :D

Har ju lov nu, sportlov. Så otroligt skönt! Men jag har det lite skönare än alla andra,
för jag har sportlov i 2 veckor! Åker ju veckan efter lovet, den 29:e.
Så jag blir i skolan en dag, på måndagen.. mest för att ta reda på vad jag ska göra
under tiden, och för att inte komma allt för långt efter i skolan :)
SÅ SKÖNT! Jag dör.

Fick iallafall en tröja igår också, en UK tröja från Gina. (Bilder nedan)

Har en US tröja sedan innan, och var bara tvungen att ha denna också, speciellt
nu när vi ska åka till UK. Tyckte att det var lite passande.. Eller? :D
Det tyckte jag iallafall, så den ska jag lägga ner i resväskan!





Nu ska jag kolla vidare på Skilda världar, och sedan kolla avsnittet av Top Model Sverige jag missade! :)
Senare blir det förhoppningsvis NHL på playstation med baby :D
Godnatt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar