fredag 17 februari 2012

20 år och världens lyckligaste.

Dagen började klockan 9 i skolan, och får reda på att vi inte har engelska. Så vi gick runt lite, sen hade Jonna, axel, Emelie och en frånvarande Emma en present sa dom. Fick en ram, chips, godis, cigg och ett glas där Jonna graverat in "alfa honan" på (internskämt, haha) så jävla snälla så de är inte sant!! <3 (bilder nedan) Sen hade vi bild i 1 timme, kollade även lite på fotbollsturneringen. Sen hade vi ingen samhälle heller pga turneringen, så det blev att kolla där med :) Sen hade vi Mona, lyssnade på Jonnas redovisning och sedan åt vi kladdkaka som jag bjöd på! GOTT :) Efter det slutade vi, åkte ner till backemarks/invacare för ett möte som inte blev av :) men iallafall.. Åkte hem till baby, myste en stund i sängen innan det blev dags för att göra mat och fixa inför kalaset! Åt mat (blev RIKTIGT gott) ! Sen öppnade jag mina presenter, fick pengar i överflöd, ny datorstol, tröja, kokbok, buddistisk staty, och ett par lila converse av världens finaste pojkvän!! Är helnöjd med dagen, kunde knappt blivit bättre. Gjorde även debut på systemet med, haha! :) Men nu ska jag & älskling komma på Sveriges värsta bilförare, och senare sova efter en lång dag! Tack igen alla som grattat mig :) Värmer verkligen! Godnatt. Pontus Karlsson <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar