måndag 20 februari 2012

Blodgivare.

Fick precis ett samtal från blodcentralen i Ljungby. Dom frågade om jag ville komma dit imorgon klockan 2, för att testa om jag duger som blodgivare, och självklart så tackade jag ja! Ska bli så kul.
Åker dit med mormor & gus, så jag slipper de förbaskade bussarna som tar en jävla tid & som går helt konstigt!
Då är det bara upp till bevis för att se om man kan hjälpa till att rädda några liv, håller verkligen tummarna.. Är dock nöjd trots om det inte går, för då vet jag i alla fall att jag har försökt & det är inte så dumt det heller :)

Pontus somnade precis i sängen, och jag har ingenting att göra. Ska nog kolla vidare på skilda världar nu, sen får vi se vad som händer :) Åh, är verkligen sugen på att åka dit nu.
Men nu ska jag inte prata mer om det, för det lär trötta ut er totalt!
Har kollat lite klipp från Big brother idag också, nu när jag har lov har jag tid med sådana onödiga saker. Eftersom jag inte har 24/7 så får det bli att man kollar på klippen som läggs ut istället, och Hannah har redan börjat gå mig på nerverna.. Hon gör inget annat än provocerar, och direkt börjar hon med Petronella & skinn. Usch, tål henne inte.

Nu blev det ändrade planer, sätter mig i soffan med Pontus mamma istället & kollar på halv 8 hos mig.
Pusspuss!



www.geblod.nu
om ni vill göra som jag & ge blod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar