lördag 11 februari 2012

Skilda världar

Sitter hemma hos finaste och kollar på Skilda världar.
Pontus åkte iväg med några kompisar för att handla lite på Bordershop imorse,
och jag vet inte riktigt när dom kommer hem men lär väl bli sent ikväll iallafall! :)
Får hoppas att dom har skit kul iallafall :D Själv sparar jag mitt handlande till
på Torsdag, för att jag ska ha någon anledning till att faktiskt gå till systemet då! Haha :)

Men som sagt, ligger och kollar på Skilda Världar för att återuppliva gamla minnen.
Helt sjukt va dåliga skådespelare det är, och hur dåligt hela serien är uppbyggd, men
trots det så fastnar man i det! Lite kul, haha.
Och
Sascha Zacharias, som spelar Stina! Hur snygg är inte bruden? Jag dör.

Nu ska jag inte skriva mer, för nu måste jag kolla vidare.
Hej så länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar