lördag 18 februari 2012

Big brother 2012?

Ja, som sagt..
Big brother börjar ju imorgon, och idag släppte dom vilka deltagarna var.
Kan bara säga; VILKEN JÄVLA BESVIKELSE.
Jag trodde verkligen att det skulle bli bra detta året, iallafall bättre än förra som var endast okej.
Men nej, det var bara en massa tattare och HANNA WIDERSTEDT!
Vilken jävla katastrof... Jag tror seriöst att jag dör.
Visst, Big brother är inget seriöst program & det är meningen att det ska bli en skandal,
men att kasta in Hanna i programmet är väl ändå ingen bra idé?
Visst, hon drar säkert en jävla massa tittare. Men hon som person, är inte värd att uppmärksamma
på ett positivt vis. Tv11 verkar inte alls ha koll på vilka det är som kollar på programmet.. Det är
små tjejer på 14-15 som ser upp till de människor som är med! Är det då rätt att släppa in en tjej
som hatar feta människor, har fobi för fattiga & som tycker det är rätt att människor ska ligga runt?
Herregud.. Jag förstår faktiskt inte.

Jag kommer självklart att kolla första avsnittet. Känner jag att det är okej då, då ska jag fortsätta kolla..
Men inte för att kolla på henne, verkligen inte. Jag tycker inte på något vis att hon är underhållande,
jag tycker bara att hon är så otroligt patetisk.
Kollade när hon var med i Debatt, och jag trodde jag skulle dö..
Nej Tv11, där har ni gjort något dåligt, riktigt dåligt!
Folk tycker säkert att det ska bli jätte kul att få se Hanna göra bort sig inför hela svenska folket,
men jag tycker inte det är kul alls. Fyfan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar