torsdag 23 februari 2012

Det blev en prinsessa!



Då var det officiellt! Det blev en liten prinsessa.
Har inte alls hängt med under denna tiden osv,
och visste knappt att det skulle komma vid denna tiden..
Men imorse startade jag datorn, gick in på aftonbladet & där stod
det en himla massa & att det skulle vara live med Daniel klockan 07.00
och då kollade jag såklart.
Gillar verkligen inte kungahuset, då jag tycker att det är löjligt att visa det
på detta viset i tv osv. Tycker att det sak vara precis lika privat som annars..
Men hur som helst, så är det en glad nyhet & jag hoppas denna är klockare än
resten av kungahuset! :D

1 kommentar:

  1. web outlet med bla navelpiercingar , klockor osv :) om de tlåter intressant, kommentera att du är intresserad så öppnar jag en WEB OUTLET isåfall där du kan köpa klockor för t ex: 100 kr :) och piercingsmycken för LÅGT PRIS kr oxå !

    SvaraRadera