fredag 24 februari 2012

Ännu mer pizzabullar

Gick som vanligt upp vid 6 tiden idag, och väckte Pontus osv som skulle till jobbet :)
När han åkt så gick jag in & la mig igen, och vaknade runt 12 tiden.. Satte igång att göra lite mer
pizzabullar eftersom dom jag gjorde igår gick åt som smör, haha :)

Sen åkte jag & Pia en runda ner till några affärer, köpte en liten sak till mamma också som hon ska få innan vi åker till Skottland! (Kan tyvärr inte säga vad då min kära mamma läser min blogg, för jag vill såklart att det ska vara hemligt tills dess hon får den)

Har legat i soffan & glott på tv med Pia sen vi kom hem för ett tag sedan. Väntar på att Pontus ska komma hem från Linus nu, sen får vi se vad som händer! :)
Ska kolla vidare på Skilda världar nu i alla fall tills han kommer hem.

Puss&Kram.

1 kommentar:

  1. Kan du lära mig baka det när du kommer? Låter som perfekt lunchlådemat för Gustav! :)

    SvaraRadera