söndag 19 februari 2012

Min konst, typ

Tänkte lägga ut bilder på min "konst" om man kan säga så..
Vet att jag har lagt ut vissa av bilderna innan, men jag tänkte att
detta skulle handla bara om det.
Det är såhär att jag gör mycket canvas, med akrylfärger! Mest kändisar osv :)
Tycker att det är riktigt kul.
Bilderna nedanför med bland annat Jimi Hendrix, Elvis, Johnny Cash & Bob Marley
har jag gjort, dock är dom paxade av Emelie :)
Och den med Lars Winnerbäck gjorde jag till min mormor i julklapp!
Men är det så att ni skulle vilja ha någon speciell person, eller annat på en tavla
så skicka en bild till mig, så ska jag se om det går att lösa!
Tar ungefär 100 och uppåt för en vilket inkluderar färg, canvas, & självklart min tid också.
Att priset varierar mellan 100 och uppåt är ju självklart pga vilken storlek på Canvas jag använder osv..
Så att beställa det går hur bra som helst om ni har lust med det :)
Här kommer lite bilder iallafall, på lite av dom.



En teckning jag gjorde för ett tag sedan.
Det roliga var att en vecka efter jag ritat denna
bilden så är vi i halmstad & med husvagnen,
och då möter jag en liten filipinsk flicka
som ser ut EXAKT som flickan jag ritat. Jag hade tagit kort på
min teckning med mobilen, så jag hade tänkt visa hennes mamma
den men jag såg inte henne igen. Fatta chocken jag fick eller?


En zebra jag håller på med just nu.
Har precis börjat med den, eller ja.. började med den
för ett tag sedan, och sedan stannade processen lite!
Jag ska iallafall ta upp denna tavlan igen, så att den blir klar.
Är det någon som vill ha den sen så är det bara att säga till :)



Jimi Hendrix (Tavla till Emelie & Dennis)
Gjorde denna, och älskade den! Tycker den är så jävla
snygg faktiskt. Själva bilden är helt sjukt fin tycker jag! :)



Lars Winnerbäck, tavlan jag gjorde till mormor i julklapp.
Denna gjorde jag dock på en mycket större tavla en de andra
jag har lagt ut här. Denna är dubbelt så stor om inte mer,
vilket kanske inte syns på bilden.



Jimi Henrix, Elvis & Bob Marley (Emelie&Dennis 3 tavlor)
Ja, detta är alla tre tavlorna jag har gjort till dom.
Dom skulle egentligen haft Johnny Cash istället för Jimi Hendrix,
men pga lite konstigheter så blev inte den bra så jag fick göra
Jimi istället & enligt mig är det SÅ mycket snyggare :)


Som sagt, säg till om ni vill att jag ska göra en tavla åt er! :)
Hur kul som helst att ge tills någon fyller år eller bara som en gåva
till någon man tycker om.
Säg till ett tag innan bara, så att det är säkert att jag hinner med ifall den
ska vara till ett speciellt datum! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar