söndag 12 februari 2012

Blodgivare?!

Bilderna jag lade upp tidigare, var faktiskt seriösa. Jag hoppas att jag ska hinna göra, eller åstadkomma
alla dessa sakerna innan jag dör.
Pga det så tänkte jag faktiskt börja redan nu, och gör de saker som jag tycker är viktigast!
Därför har jag precis varit inne på Geblod.nu
och skickat in en ansökan om att bli blodgivare..
Får väl se om dom hör av sig, annars får jag väl ringa dit också och se om jag kan få ett möte
för att se om mitt blod duger :)

Anledningen till att jag gör detta, är för att jag vet hur många som behöver blod varje dag pga
sjukdomar eller olyckor.
Är så van vid sprutor, och jag tycker faktiskt om att ta sprutor (vet att det låter konstigt, men jag gillar känslan på något vis) Och därför väljer jag att göra det, både för min egen skull & för människor som verkligen behöver det.

Jag hoppas verkligen att jag kommer bli godkänd & att jag kan få göra detta :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar