söndag 19 februari 2012

Big brother 2012!


Ja, ikväll börjar Big brother 2012!
Får se om Pontus pappa tillåter mig att kolla på det, annars får jag kolla när det är ute på webben,
för 24/7 tänker jag då inte köpa iallafall.
Tänkte skriva lite om vad jag tycker om personerna som kommer att vara med!
Eller, iallafall två av personerna som jag ser som positivt/negativt.


Petronella Persson är en 23-åring med stort intresse för djur och natur.

Tror faktiskt att hon kan bli riktigt rolig att kolla på. Först när jag såg henne
och läste om henne, så tänkte jag att hon verkade vara rätt tråkig.
Men sen läste jag hennes intervju & tänkte direkt att hon kan bli riktigt rolig
att ha med. Hon är lätt den jag mest ser framemot att ha med denna gången!
Får hoppas att hon uppfyller mina förväntningar :D


Hanna Widerstedt är en 20-årig kontroversiell bloggare från Vallentuna

Ja, detta är väl nackdelen med årets Big brother. Visst, kan nog liva upp stämningen
i Big brother rejält, men dock inte på ett positivt sätt tror jag inte.
När jag fick veta att hon skulle vara med så blev jag nästan arg, och jag tänker inte
skriva igen varför, utan det kan ni läsa i några inlägg tidigare! Men som sagt,
detta är min "tummen ner" i BB 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar