måndag 20 februari 2012

Big brother avsnitt 2.

Ja, då var andra gången av Big brother avklarat.
Direkt börjar Hannah med att provocera, och jag blir bara irriterad! Speciellt när hon går på
människor som verkligen kämpar för något, och när hon säger till en gravid att hon hatar barn &
inte vill vistas i huset om det är ett barn där, vilket jag kallar brist på respekt! Förstår inte henne, inte det minsta. Så jävla synd bara att när hon blir nominerad, så kommer svenska folket vilja h
a kvar henne.
Men det lär bli drama i alla fall, och det är väl det enda positiva med det hela antar jag! :)

Nä, detta ska inte bli någon Big brother blogg. Det lär dock stå rätt mycket om det, men det ska absolut inte bara handla om det! Jag lovar.

På tal om annat, så vill jag bara att det ska bli vår nu så att jag kan använda mina fina skor jag fick av baby.. Så fina, lila! Älskar dom. Kanske tar med dom till Skottland, för där verkar det ju vara betydligt bättre väder än vad det är här i alla fall! Kollade på vädret & där var det tre gånger så varmt nu ikväll, om min termometer på mobilen stämmer dvs.
Längtar till det blir vår & lite varmare så man kan skippa att ha massa jackor, tjocka kängor & annat. Usch! Vill kunna ha mina converse & bara en tjocktröja på mig nu. Längtar så jag dör till varmare tider :)
Har kommit på en sak, jag fullständigt älskar converse! Innan jag dör, ska jag ha/ha haft alla dom enfärgade sorterna.. Det är ett måste :) Så är det bara.
Nej, nu ska jag inte sitta här så ni inte orkar läsa hela!
Godnatt.



min framtida skohylla :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar